ÄNTLIGEN TRÄNING!!!



Hej hopp!:)

Jusr nu är jag trött som en mört, har tränat styrka för första gången på över en månad! Så sjukt härligt det var:) Men tog det lungt, eftersom jag fortfarande känner mig lite trött i kroppen, så jag använda inga tunga vikter, utan bara den egna kroppen, pilatesboll & gummiband. Härligt!!!

Nu ska jag lägga mig & vila i 20-30 minuter, kanske ta en liten powernap, sen blire plugg resten av eftermiddagen! har prov imorrn!

Vad ska ni göra idag?:)

Förresten! DU som skrev att du ville ha lite information om Hälsa & Wellnes-programmet i Karlstad, kan du skriva din mail, eller blogg eller liknande så jag kan ta kontakt med dig!!!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: k

min mail: [email protected] :)

2009-03-12 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0