Ikväll blire mys!


                  (Bild från recept.nu)


              (Bild från tasteline.com)

God Morgon på er! Hoppas ni sovit gott & är utvilade!:D

På bilderna ovan ser ni vad jag ska bjuda på ikväll, eftersom några tjejkompisar kommer & ska fira mig (fast jag fyller 19 år imorrn, men då kommer släkten!). Så till huvudrätt blir det vegetarisk tacopaj (gjord på quornfärs) eftersom en av tjejerna är vegetarian, & till efterätt blir det fruktsallad (med maaaassa olika frukter, hihi) & vaniljglass! Mums, det blir bra det:)

Så, såhär ser dagens agenda ut!

* Skola 9.00-15.00
* Handla
* Träna
* Städa
* Laga mat
* PARTYYYYY!;)


Hur ser er dag ut?:)

Nu måste jag kila, har lite brååådis!!;)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh tack snälla du, vad glad jag blev nu :D



Grattis i förskott <3



Hoppas du får en superkväll verkligen, det är du värd :) festar du lite åt mig också!? BRA! hehe. puss&kram

2009-03-20 @ 08:57:33
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Louise

svar; okej tack<3 då vet jag.. det är så himla svårt att veta själv vad som är normalt! Hade du kul igår då? VAD gör du uppe såhär tidigt dagen efter förresten? ;p hiih. kramkram

2009-03-21 @ 08:52:13
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0