Jag är trött på inversion, monsuner & isobarer!



Hej! Förlåt för att jag har varit sämst på att blogga idag, men jag her verkligen pluggat hela eftermiddagen/kvällen! Nu är jag trött på allt vad plugg heter.  Å himmel vad hungrig jag blir av att plugga såhär, helt seriöst! Beror väl också på att jag tränade tidigare under dagen, men ändå! Jaja, jag lyssnar på kroppen & äter mig mätt, fast under protest från mina hjärnspöken, men jag försöker skita i dem! Inte så lätt, men det går sakta framåt!

Nej, himmel & hav, klockan 6.00 imorrn ska jag upp, gudars jag är sååå trött!

Vad har ni gjort nu ikväll?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur långt har du kommit i din process egentligen? Lust och berätta lite? Du har en diagnos va? Är du friskförklarad lr vad man ska säga?

Kram

2009-03-15 @ 15:07:54
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0