Lång dag & mumsig middag!



Hej sötnötter! :D

Gudars, jag har sådan huvudvärk att jag tror jag smäller av snart..aja..det var en annan femma!

Dagen har gått fort! Eller..jag vet inte!varit intensiv iaf, med skola & plugg..eller ska börja nu...är stressad som en tok! Å sen hade jag ju gärna velat se Den Rätte För Rosing! Vi får se!

Bild på dagens mumsiga middag!:D Lax i ugn med potatis & kokta grönsaker. Mums:)

Hoppas nu haft en bra dag, skriver mer när jag inte är så upp i varv, just nu är jag tokstressad!!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andas... in.... och ut...

2009-03-24 @ 21:05:31
Postat av: frida

Hej :D Har precis börjat följa din blogg, den är verkligen jättebra och fin! :') Ville bara säga det, ha en bra dag, kram kram,

frida :*

2009-03-25 @ 07:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0