Pizzan biter mig inte!



Hej fina underbara, goa ni! Ja, jag överöser er med komplimanger..det är ni värda!:D

Hursomhelst! Jag är trött! Gick upp kl 6.00  imorse,  var tvungen att kolla igenom lite innan provet, har haft så mkt att göra denna vecka så gudars ja..provet kändes för övrigt sådär. VG får jag nog, men antagligen inte mer. Skit. Fick i alla fall tillbaka psykologiprovet där jag fick MVG, så det var ju tur!!!! Jag & mina höga krav, ajaj, ibland blir det för jobbigt!

Ikväll kommer min morbror & min kusin förresten, från Fagersta! De ska fira mig denna helg, för nästa helg när jag fyller 19, så kunde de inte komma. Ikväll blir det pizza, & jag är rädd. Men va fan! Pizzan kommer inte göra mig något ont, snarare tvärtom, en bra utmaning!

En annnan bra sak! Jag har INTE räknat en endaste j*vla kalori på tre dagar! Det är duktigt, apjobbigt men duktigt! Börja aldrig räkna kalorier, man blir fast, det är inte friskt att hålla på & räkna på allt man stoppar i sig, det är ett sjukt beteende, som jag SKA ändra på!

Räknar ni kalorier?:S

Nej, sorry, det här blev ett lite negativt inlägg! Nej nu ska vi kämpa, heja oss!!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

granskning/del7av22" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/1458048/uppdraggranskning/del7av22

2009-03-13 @ 16:31:07
Postat av: Louise

åh du är så duktig så duktig! hoppas pizzan smakar fint!! puss &kram <3

2009-03-13 @ 18:36:55
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Linnea

Jag räknar kalorier, dock skriver jag inte in dem i nån matdagbok. Skulle bara bli sjukare och få mer ångest om jag började med det. Så dumt!

2009-03-13 @ 19:32:38
Postat av: Louise

snälla låt mig veta sen hur det gick med pizzan. klarade du det galant (vilket jag tror) så är du min idol ;)

2009-03-14 @ 02:15:32
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Emelie ♥

Allt bra med dig? Hur gick det med pizzan? Jag tvivlar inte alls på att du klarade, du kämpar på så bra! Dessutom är ju pizza egentligen bara en varm macka med lite tillbehör :)



DUKTIGT att du inte har räknat kalorier på tre dagar! Jag räknar ibland kalorier omedvetet i huvudet, men jag skriver liksom aldrig ner det.. Ganska svårt att sluta när man har gjort det så länge.



Hoppas din helg har varit bra!

Kramar

2009-03-15 @ 09:37:57
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Sara

Duktig du är som fick MVG :) Jag fick oxå MVG på ett egelska arbete nu i veckan, jag har oxå jätte höga krav på mig själv :S Är du oxå sån att du aldrig blir nöjd?? Sån är ialf jag! Hur gick det att äta pizzan? :S Fattar inte hur du vågar, men det är starkt av dig!! Grattis i förskott ;) Liite tidigt kanske, men bättre det än inget grattis alls :)

Kram

2009-03-15 @ 15:10:44
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0