Snacka om dålig kroppsuppfattning!!!



Heeej! Sorry, har varit en lååång dag, så jag har inte hunnit uppdatera! Är fortfarande stressad som en..öööhh.galen gnu eller något!

I alla fall! Dagen började med att jag gick upp kockan 06.00. Vid sju tog jag bilen till Mora för ett samtal med min behandlare. Idag pratade vi om kroppsuppfattning osv. Jag fick fylla i ett papper med frågeställningar osv, vi kollade igenom det..å min behandlare frågade vad jag tyckte om resultatet. Först var jag bara tyst. Sedan sa jag bara ett ord; sorgligt.kroppsuppfattningen & att börja gilla & acceptera kroppen är något vi (jag rättare sagt då) kommer att jobba stenhårt med!!

Sedan åkte jag hemåt, till skolan, sen handlade jag, svängde förbi apoteket, åkte hem, lahade middag, & nu sitter jag här. Resten av kvällen kommer att spenderas med geografiboken framför nyllet.,.jag är redan utmattad! Jaja!

Bild på dagens middag förresten, Torskgryta!

Vad har ni gjort idag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjoho!

har för mig du skrev för ett tag sedan om "Hälsa & Wellness"-utbildningen i Karlstad och att du funderade på att söka? jag har också planer på detta, men har ingen möjlighet att ta mig dit för öppet hus eller liknande. skulle inte du kunna berätta lite om vad de sa, och typ ditt intryck av linjen och ja, lite sånt? (:

2009-03-11 @ 21:14:10
Postat av: Anonym

Min kalla behandlare började nästan gråt över min syn på mig själv, jag har en bit kvar där. Och så har du. MEN VI KAN KLARA DET!!

2009-03-11 @ 21:48:39
Postat av: Malin

Det var jag det..

2009-03-11 @ 21:49:03
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Mirry

På Borås coolaste blogg har vi bikini-bekymmer!



Spana in på www.arntyochmirry.se

2009-03-12 @ 10:09:01
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0