Vad är klockan egentligen?!



Hej fina, fina ni!

Förlåt för dålig uppdatering nu! Skkrev som sagt högskoleprovet igår..sedan åkte jag hem & tog en varm dusch, å sedan blev det soffan & en påse naturgodis, & jag slocknade nog rätt tidigt!!! Jag tror för övrigt att jag faktiskt  att det blev ett sämre reslutat på provet än i höstat..det var ju skit..men, vi får se! Var okoncentrerad...:S

Här kommer iaf en bild på dagens mumsiga lunch!

Dinkelpasta & Qournfärssås.Yumyum:)

Förresten! Är det någon mer än jag som blir helt förvirrad av att man ska ställa om klockan?! Skit också, nu "förlorar" jag ju en timme...jag som har så mycket att plugga...jag har noll koll på tiden just nu, höhö.

Vad händer idag sötnosar?:)

Jag ska nog bara plugga..(ovanligt va) & ta en promenad & rensa tankarna.

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gjorde också provet, inte heller koncentrerad..



men men



KRAMAR!!!

2009-03-29 @ 15:58:02
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Louise

vad fick du på provet i höstas? :)

2009-03-29 @ 20:02:41
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0