Jag är SÅ lycklig just nu!



God Morgon!:)

Alltså, jag är verkligen sååå lycklig! Lycklig att jag är hemma på fast mark - att jag lever & inte de där skyhöga vågorna slukade mig ner till havets botten!

Denna kajakpaddling som varade i en vecka har fått mig till följande insikt:


1.
Jag sätter mig ALDRIG under några som helst omständigheter i en kajakjävel igen.


2.
Burkskinka som ser ut som kattmat är så himelskt gott när man är hungrig & genomblöt.


3
. Om jag förfryser mina händer sväller de upp som boxningshandskar!


4.
Det är INTE kul att vakna i ett fuktigt tält med en genomblöt sovsäck.


5
. Det är INTE kul att inte ha ETT PAR torra kläder, utan man kan vrida ur allt som en trasa.


6.
Jag har respekt för vatten!


7.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

8
. JAG ÄR SÅ J*VLA STOLT ATT JAG KLARADE DET, FAST JAG VAR LIVRÄDD!!!

9.
Jag är så bortskämd - att få sitta & äta inomhus när det hällregnar är något jag ska vara väldigt tacksam över.

Tillslut...så är jag hör & häpnad väldigt glad att jag följde med & klarade mig igenom denna hemska vecka...det har stärkt psyket något enormt!

Ja...lycklig är jag...har precis ätit en jättegod frukost! Inomhus i värmen med torra kläder, haha;)

Dagens Frulle:

* Gröt med skivad banan, gojibär, valnötter & pumpakärnor.
* Två knäckemackor med bregott & ost.
* En stor kopp kaffe!


Vad händer för er idag?

För mig blir det PLUGG! Först & främst ska jag slänga alla kläder från paddlingen i tvätten, har inte orkat göra det än..sedan en trip till sommarstugan. Men SEDAN PLUGG!!!:S

Förresten! Igår stack jag till Borlänge & köpte balklänning & studentklänning! Ska visa er sedan;) Expiditen i affären med balklänningar sa att jag hade en kropp som en mannekäng (hur stavas det?!), så det var kul att höra!:) Det stärkte självförtroendet!

Nej, nu ska jag tvätta de kläderna som stinker eldrök!

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: Sarah

hihi sötnos det låter som du har haft några tuffa dagar nu! Skönt att vara hemma va?

2009-05-10 @ 21:28:42
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0