Solen skiner & mumsig frukost!







God förmiddag på er!:) Hoppas ni hade det kul igår - & att ni tog det varsamt med spriten & raketerna;)

Jag & mamma blev bjudna på mat hos hennes kusin. Det blev skaldjurspaj. yum. Till efterätt kaffe & kaka. Mums igen. Vilka utmaningar!!!

Har precis ätit en supergod frukost! Ååå, jag skulle alltid kunna äta frukost, både till lunch & middag...men det vore ju inte så smart näringsmässigt;)

Dagens Frukost:

* Fruktsallad (äpple, ananas, apelsin, russin & gojibär)
* En grov avokadomacka
* En grov kesomacka  med skinka
* En kopp te med ingefära & citron

Gott va?!:D

Vad hade ni till frukost denna första maj?:D

Förresten!
På föregående inlägg hade jag rubriken "Kinesisk medicin", men jag nämnde det aldrig i inlägget! Eller jo, först gjorde jag det, men sedan kom jag ju åt någon knapp så att allt åkte bort! Hursomhelst! Har köpt en kinesisk medicin som ska vara bra mot förkylning! Kan Jang heter den. Har ni provat det, & i så fall funkar det?

Ha en jättebra dag sötnosar! Själv ska jag bara dricka mycket varmt, äta frukt i massor & vila. Förkylningen måste väck!!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte bra att du är sjuk så ofta :( Men jag vet hur det är med det där. Hoppas du snart blir frisk nu ialf :) Kramar till dig

2009-05-01 @ 12:25:49
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Anna

Det lät som en god frukost =) Själv åt jag havre/rågflingegröt med rabarber, blåbär, mandlar, kanel + sojamjölk, ett stort knäcke med linspålägg + tomat samt en kopp nässelte!



Kan Jang har jag druckit mycket, vet ärligt talat inte hur den fungerat för mig men det är väl kanske lite upp till var och en! Den smakar iallafall väldigt gott, lakrits, hehe =)

2009-05-01 @ 17:11:43
Postat av: Louise

du imponerar så på mig varje gång jag läser din blogg ska du veta! fortsätt kämpa gumman, det är verkligen du som har övertaget helt nu :) fan så bra! hoppas du mår bättre idag, krmaar<3

2009-05-01 @ 18:16:32
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Sanna

Kan Jang är super! :D

jag åt en grov smörgås med ost och gurka samt en banan till frulle! hade ganska bråttom!

2009-05-01 @ 19:17:04
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0