Utgång ikväll!



Hej på er!:) Tack för era tips angående fibrer & magproblem - ska våga variera mig:)

Idag har jag bara pluggat & varit ute på en härlig löptur i skogen! Ätit tacopaj från igår, en stooor bit, höhö..man blir himla hungrig av att springa 1 mil;)

Nu ska jag faktiskt åka & hälsa på en kille i Borlänge!:) Vi ska ut på krogen ikväll - tar nog en drink, kanske två! Även det är förbjudet för ÄS...dricka kalorier... Menmen! Jag ska inte dricka mig super berusad, jag är inte sådan! Jag tänker på kroppen..för en gång skull..hehe..så en, max två drinkar! Undrar om jag håller detXD

Har lite brådis nu, tar två timmar att köra till Borlänge..ska hinna käka något innan. Tänkte faktsikt köpa lite naturgodis att mumsa på i bilen till Borlänge, för jag har inte hunnit med något eftermiddags-mellis. Bra utmaning, eller vad säger ni?:)

Sover över hos Anders, så jag kommer hem imorrn kväll! Vi hörs då!

Take care! Ni är BÄST:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta vem denne Anders är!!! :D

2009-05-16 @ 17:27:29
Postat av: Sara

Jag vet, jag känner samma sak när jag ska festa, men vet du en sak :O Jag brukar alltid gå ner när jag dricker eftersom kroppen får jobba så mkt snabbare då.. Så du ska inte vara orolig för det, sprit bränner faktiskt, men det bränner ju så klart på musklerna.. Inte det bästa meen.. Jag hoppas verkligen du får det super kul i kväll :) Det är du värd och jag tycker du ska unna dig lite dricka faktiskt! Men nu måste jag få veta :P Vem är Anders? Det är ingen du pratat om innan vad jag vet ialf ;)

Kramar

2009-05-16 @ 22:45:03
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Sarah

Ohh hoppas du fick en fin kväll gullet! Tell us all about it sen:D

2009-05-17 @ 08:19:34
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas utekvällen var lyckad och att inte ÄS hindrade dig från några roligheter!

Väntar på en fin uppdatering om kvällen :)

2009-05-17 @ 21:06:28
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas ni hade en trevlig kväll ! =)

2009-05-17 @ 23:48:13
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0