Var är sovsäcken?!



Hej!

Just nu har jag ett litet problem...JAG HITTAR INTE SOVSÄCKEN!!!  Jag har letat som en galning! I alla tänkbara vrår & skrymslen! Vinden har jag ju & andra sidan inte kollat kom jag på nu...det ska jag nog göra!!!

Gudars, nu har jag iaf en mellispaus!;)

Dagens Eftermiddags-mellis

* Macka med keso
* En banan
* En kopp kaffe


Yummie:)

Funderar också vad jag ska ha med för ätbart! Lucnh & middag får man liksom av skolan. Frukost ska man ha med sig själv. Ska dela med en kompis! Vi ska käka havregrynsgröt med sylt & knäckemackor med mjukost. Det blir min frulle i en vecka framöver, hahaXD Jaja!

Men sedan vill man ju ha med sig något mumsigt att stoppa i munnen när blodsockret är nere! Typ torkad frukt & nötter eller något har jag tänkt mig. Choklad blir svårt att ha med, smälter nog. Det ksa ju bli dåligt väder, & inte särskillt varmt...men ändå!

Har ni något tips på något gott man kan ha med sig?:) Superglad för alla tips!:D

Nej, nu måste jag fortsätta sovsäcksjakten! Wish me luck!;)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skrev en kommentar längre ner... Skulle vilja ha receptet på frallan, såg såååå god nu! Delar du med dig?:=)

Jag ska hålla utkik i alla fall!

Kramar

2009-05-04 @ 00:33:11
URL: http://finaflinga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0