"Å så rullar vi över till köttbullen!"



Hej Hopp!

Jahapp...då har man varit på yoga då i 75 minuter! Gick sådär;) Var stel som ett kylskåp med all träningsvärk från core-passet & jag var alldeles för fnissig när jag tittade på Helena som också var fnissig! Alltså...måste alla övningar & positionen heta typ: "liggande fisken", "kobran", "matbordet" & en massa annat. Men droppen var när vi blev uppmanade att "rulla runt till köttbullen"! Då brast det! Hahaha...ja...man vänjer sig nog vid namnen..men gudars så komsikt det var!!!;)

Ja...annars så...längtar jag efter den människa i denna sfär som jag älskar mest av allt. Den människa som jag vill dela livet med. Den människa som jag vill åldras tillsammans med. Jag saknar honom!!! Jag vill vara hos honom! Krama & pussa honom! Hålla om honom, pussa han på pannan & berätta hur mycket jag tycker om honom! fredag ses vi nog! Jag längtar:)

Men nej...nu måste jag sova!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0