Äter gröt med tesked!



Morrnmorrn!


Här sitter jag å äter gröt med tesked! Fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv, hahaXD Men EN sak vet jag - det tar MYCKET längre tid att äta upp gröten med tesked än med matsked..haha! Jajja! Babbel!;)

Dagens Frukost:


* Fiberhavregrynsgröt med rivet äpple, kanel, pumpakärnor & mjölk
* En knäckemacka med keso & rökt skinka
* En kopp kaffe

Yum.

Dagens agenda:

* Nu - skruva ihop min sista köksstol!
* Sticka ut i "skogen" som jag hittat här i närheten av där jag bor.
* Lunch - Fullkornspasta med köttfärsås
* 13.15-16.00 Skola
* Hem & vänta på att möblerna från MIO kommer!:)
* Plugga! (Läs ligga i min nya soffa & läsa Antonovsky - Hälsans mysterium)
* Middag - Grönsakssoppa med bröd
* Plugga

Så! Ungefär sådär!

Nu ska det skruvas stolar!!! Mohahah:):)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Haha, ganska logiskt att det tar längre tid att äta med tesked ;) Ser gott ut! Alltså jag måste prova gröt snart igen..



Ha det fint!

Kram

2009-10-01 @ 17:27:06
URL: http://emelij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0