Back on track!



God Morron!:)

Sorry för lite glest med inlägg, har varit så sjukt mycket plugg så jag knappt hunnit med något annat!:S

Men nuså provar jag igen, även fast det är körigt;)

Fick iaf reda på att jag klarade förra kursen, fick betyget B på den sjugradiga skalan där E är godkänd & F underkänt. Jag är helt nöjd med mitt B, för att vara första kursen & allt! Även om jag såklart helst hade velat ha ett A;)

I helgen var jag för övrigt hemma i Malung.
På lördagen var jag & Anders på kalas, där han fick en liten beundrarinna. Tuva på 2 år som ville ge honom nappflaskan hela tiden & en massa salta pinnar, hahaXD Så söt:)

Igår sov vi till nio, gick upp & käkade frukost, tog en promenad - jag, Anders & hans mamma & pappa. Kan för övrigt tillägga att det snöade;) Sedan städade jag lite hemma & sen åkte jag, mamma & Bodo till Gävle:) De ska vara här den här veckan, medan Anders är ute i skogarna med morfar & raggar älgar;)

Nej, nu äre brådis!!! Men vi hörs sen:
)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Det är ju skit bra Kattis :)

Jag är likadan man vill alltid vara bäst i skolan och så men herregud B det är grymt bra!!

Duktig du är! Låter som du haft en mysig helg ialf :)

Kram

2009-10-12 @ 14:29:06
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0