Power afro & tentaångest!

Trött som en mört nu! Har varit på power afro! Skitkul:D Sedan blev det mysmiddag med Julia, hon är så snäll:) Fick lax & potatis, mumsmums efter ett träningspass då jag var dunderhungrig:D

Har för övrigt skruvat elementen på max, usch, jag är så frusen! Imorrn blire att plugga med stduiegruppen från 9-12. Sedan redovisning i skolan, hem & städa lite & sen åka till Borlänge & till babi:) Mmm:)

Gud..vad tar all tid vägen?! Tänkte att jag skulle få SÅ mycket gjort idag, plugga massa efter jag kom hem från seminariet, & det känns inte som jag hunnit med något alls! SKÄRPNING! Imorrn går jag upp halv sju & läser grundläggande folkhälsovetenskap så jag med gott samvete kan mysa med min man i helgen! PUNKT SLUT! Tenta nästa onsdag - det MÅSTE gå! Ja...det SKA gå!

Men nu ska hälsopedagogen sova!

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0