Från lägenhetens alla hörn!


Te is the shit! Speciellt i mina nya, fina muggar!




Mina peppar & saltkar kramas!:)


Fånga Dagen!


Jag har ankor i mitt badrum:) KVACK!


I min godisskål finns endast nötter & fröer! MUMS säger hälsopedagogen!:)

Hej på er!


Long time no seen! Har varit hemma i Malung & hämtat krafter! Välbehövligt! Myst med Anders, snackat skit med tvillingarna & Vevve, promenerat i skogen med Sofia & varit till läkaren som inte hittar något fel (trots att jag är jättetrött, känner mig febrig & har ont i halsen)!

Nu har jag lite brådis! Måste till apoteket innan de stänger! Sedan till Willys & veckohandla!

Veckans matsedel:


Tisdag:
Lunch: Spenatgratäng & quornfilé
Middag:Skink & broccolliomelett

Onsdag:
Lunch: Blodpudding, rivna morötter & apelsin
Middag: Grönsakssoppa

Torsdag:
Lunch: Laxfilé i ugn & quinoa
Middag: Kycklinfilé & ugnstekta rotfrukter

Måste kila!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0