Myspys!



God Kväll!

Sitter här & dricker te - kvällsro. Dagen har gått i pluggandets tecken! Pluggat med studiegruppen inför gruppexaminationen imorgon. Plus att jag har skrivit på den enskilda uppgiften som ska vara in senast fredag klockan tolv. Tycker dock den är en aning klurig, hoppas att det går bra!

Nu blire att dricka upp te:t, prata med Anders en sväng i telefon & sedan släcka lampan. Kanske läsa lite Iform först - hälsofreak som jag är;)

Morgondagen ser ut på följande vis:

* 7.00 Uppgång
* 7.00-9.00 Frukost, dusch & fixa & dona.
* 9.00-12.00 Skola
* 12.00 Kasslergryta (hängde med Mattias, Julia & Helena till ica..nu glömde jag INTE kasslern, haha!)
* Eftermiddagen - PLUGGA!

Kul dag jag har framför mig va?! Nej uscha & blä...jaja! Ser mer fram emot nästa kurs...dock första tentan då! Menmen..först ska jag fixa den här kursen!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0