Tea for two





Hejsan hoppsan i stugan!

Idag har jag varit i skolan, haft seminarium. Sedan satte jag mig i biblioteket & läste en lite lätt, flummig bok i pedagogik. Sedan åkte jag hem & SOV! Det ÄR något fel på mig - jämt trött:(

Sedan stack jag & mammi till Valbo & kikade i affärer! Köpte den söta burken ovan att ha mitt kära te i & en liten cool låda för kryddorna! JAG ÄR NÖJD!

Nu vill jag bara ha ett (riktigt konstruerat) matbord & min soffa!!!

Nu blire spikmatta, sen idol! Ni ser! Jag kommer inte komma i säng förren 23.00 ändå!

Ajja bajja!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Du jobbar på, tråkigt att du alltid är sjuk :( Har du kollat upp det? Hoppas det ändrar sig snart ialf.

Du måste fråga dig, hur funkar det med spikmatta? Är det bra? Vad använder du det för och vad hjälper det emot?

Kramar!

2009-09-10 @ 08:38:57
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0