Cypern!







God Morgon!:)

Jag är glad! På midsommarafton åker jag och älskling till Cypern!:) En hel vecka - bara jag och älskling i värmen! Ska bli så underbart!!!:)

Känns som att alla har fått sommarlov nu, förutom jag. Har en gruppuppgift och en hel hemtenta kvar att göra. Hemtentan skickas ut på fredag. Så det är tänkt att jag ska sitta och råplugga hela helgen + måndag - tisdag. På tisdag kväll måste jag åka hem för begravning på onsdag hemma i Malung. Hoppas jag är klar med hemtentan då på tisdag så jag kan skicka in den!!! För då får jag sommarlov!!!! Vi får hoppas på det!:)

Sitter & kollar på Vakna med The Voice & äter gröt - mums!:)

Vi hörs! Ska till skolan kl 9.00!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så mysigt och åka i väg tillsammans :) Nått sånt hade jag oxå velat göra!

Jag har inte heller sommarlov än men snart klar med allt plugg ialf, sen är det bara några få dagar kvar i skolan. Känns ju inte ens som sommar :O :( Tråkigt, men hoppas på att det blir bättre!

Kramar

2010-06-01 @ 18:57:25
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0