Back in Gefle!



God förmiddag!:)


Sitter här & kikar runt på lite bloggar och dricker kaffe. Ska strax sticka och handla mat för veckan!:) Är så skönt att typ storhandla EN dag i veckan, ha en klar matsedel för vad man ska äta. Sedan brukar det ju bli kompleteringshandling någon dag ändå, oftast frukten som tar slut snabbt;)

I eftermiddag ska jag till bästaste klasskompisen Hanna! Vi ska försöka plugga lite & antagligen snacka en massa strunt också!:)

I skolan läser jag just nu Livsvillkor och levnadsvanor. Det är en 15 poängskurs som är uppdelad i två delar. Den ena är Stress - som vi läser just nu, och den andra fysisk aktivitet. Intressant:)

Sedan har jag även denna termin lagt till en extrakurs som heter Folkhälsoproblem kring mat och ätande som mest behandlar området ätstörningar. Känns som jag "kan" allt redan, men ändå intressant att diskutera detta ämne med andra och så.

Nej, nu ska jag skynda mig! Vi hörs hörreni:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0