Dagens Frukost, gym & hemfärd!





God morgon!:)

Sitter här& käkar god frulle!:) Fiberhavregrynsgröt med rivet äpple, kanel & mjölk<3 Mums!

Igår var en ganska stressig dag, hann inte blogga alls. Var hursomhelst i skolan fram till 16.00, sedan pluggade jag & körde löpning. Dagen gick fort helt enkelt.

Dagens agenda:

* NU- plugga - lägga mig i soffan & läsa en bok om stress
* 10.30 - Gymma med Julia - överkropp
* Hem & duscha & äta lunchg (blodpudding)
* Packa & åka hem till Malung:)


Ska faktiskt bli skönt att komma hem till dalarna & Malung & ladda batterierna lite. Mysa med Bodo (hunden), träffa kompisar, springa i skogen & gå på malungs höstmarknad, hehe. Nostalgi;)

Nej men hörreni, vi hörs!!!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer
Postat av: Klingovic

Hej älskling! :D

2010-09-17 @ 11:04:00
Postat av: Cattis

Hej söthög!

2010-09-17 @ 12:51:51
Postat av: hära

fy vad jag blir avundsjuk att du ska åka hem!! Jag vill också hem! Men jag flyttar iofs till vansbro i januari :) Det du!

2010-09-17 @ 12:57:09
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/
Postat av: Camilla

åh, rivet äpple å kanel i, det har jag aldrig provat. måste göra! haha :)

2010-09-23 @ 15:08:25
URL: http://matiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0