Fredagsmyyyyys!:)



Hej hopp!:)


Morron! Klockan ringde 6.30 - gick upp & tvättade!:) Ingen skola idag - men det blir ändå tentaplugg. Tentan är nästa torsdag. Nästa vecka ska jag & några klassisar sitta i bibblan & KÖTTA (citerar min vän Julia), plugga som gnuer! Eller gnuar..eller vad det heter!;)

För övrigt så har jag ätit en apgod frulle!:)

* Gröt med rivet äpple & kanel + sojamjölk<3
* Rågform med avokado<3
* Vaniljte<3


Mumma va?:)

Snart blire gym! Gym underkropp! Eller underkropp?! Säger man så! Jaja...ben & rooouuuuumpa!;) Sedan hem & plugga, käka blodpudding, dammsuga & sedan åka till Anders<3 Laga god middag & mysa! Kolla på idol (stackars älskling  han blir plågad eftersom han typ hatar idol). Menmen! Jag brukar faktiskt stå ut med en massa fotboll på tv;)

Nej, nu ska jag betala lite räkningar & sådär:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen



Kommentarer
Postat av: Din forever

DU är duktig nät vi kolla på fotboll, så jag är duktig när vi kollar på IDOL! :D

2010-09-24 @ 08:43:26
Postat av: hära

vilken fin layout du har skaffat dig på bloggen! Jättejättefint!!



Puss o kram! Trevlig helg!

2010-09-24 @ 11:23:13
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0