Gottegott!

















Morning brudar & boys!:)

Sitter här med min kaffekopp & kikar runt litepå bloggar & så! Myyys:) Gick upp 6.30, hade tvättid kl 7.00. Tycker det är otroligt skönt att gå upp i tid på morgonen, även om jag är dödstrött just innan jag kommit upp ur sängen;)

Slänger upp lite bilder på några godsaker!:) De två översta kakorna bakade jag igår:) Mariekakor & bruna biscotti - receptet hittade jag ur tidningen Må Bra:) Dessa fina cup cakes var jag bara tvungen att lägga upp för jag tycker de är så fina, mahaha:) De bakade jag & Anders när min svärfar fyllde år i augusti:)

Menmen! Skola idag på eftermiddagen, föreläsning - "Stress ur ett genusperspektiv":) Nu på förmiddagen ska jag för övrigt plugga också! Läsaläsaläsa.

Men nu ska jag gå & kolla om tvätten börjar bli klar, sedan promenix:) Älskar promenad på morgonen, underbart sätt att börja dagen:) Blir ingen löpning eller annan tuffare träning denna vecka heller, eftersom jag känner mig liiite förkyld än:( Satsar dock på att köpa friskiskort nästa vecka:)

Vi hörs!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0