Morron gulletösar & gullegrabbar!



Hejsan allahoopa!:)

Sitter här & dricker kaffe & mumsar frulle. (Bilden är hemifrån, inte Gefle) Har en hejdundrandes mensvärk så det är ju trevligt!!!!!! Ibland önskar jag att jag hade varit kille...iaf under denna vecka...höhö;)

Hursomhelst! Kom tillbaka till Gävle igår eftermiddag, svängde även förbi IKEA på vägen & införskaffade lite ramar & sådär:) Var faktiskt skönt att gå på IKEA själv, strosa runt i sin egen takt, hehe:)

När jag kom hem blev det plugg hela kvällen, & nu sitter jag här & ska cykla till skolan om ett tag. Föreläsning 9-12 om stresshantering i arbetslivet, sedan blire grupparbete resten av eftermiddagen. Heldag med andra ord! Man hinner inte ha tråkigt iaf, hahaXD

Å ikväll! Då äre andra avsnittet av Biggest loser Sverige, maha:)

Vi hörs sen!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sara

Tar du p-piller?

När jag väl hade min mens vilket jag har i bland så hade jag fruktansvärt ont, alltid. Låg på golvet, spydde och massor men så började jag med p-piller, snacka om att det blev mkt mkt bättre.

Kanske borde prova det om du inte redan har det.

Kul att du är tillbaka i bloggen igen!

Kram

2010-09-13 @ 16:23:52
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Anna

Stresshantering i arbetslivet? Låter som något jag skulle behöva...

Kram från en avlägset släkt filmfröken ;)

2010-09-14 @ 22:04:04
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0