Protein, fit & smart!







God kväll!:)


Blev lite ändrade planer för kvällen! Anders lag kvarnsveden vann hela serien & kommer upp i div. 2 nu:) Så de blev utgång för dem. så jag sitter här & bara tar det lugnt & dricker te:)

Jo! Jag är verkligen inget fan av typ en massa proteinpulver, har aldrig varit det i alla fall! Tycker att man ska försöka få i sig det med kosten! Men! Sen fick jag bara en idé om att testa...har nämligen beställt Charlotte Perellis proteintillskott fit & smart, speciellt anpassat för tjejer som tränar.

När jag var på kupolen idag & kollade på Charlotte insåg jag att hon verkligen har fått grymt tonade & vältränade armar & hennes ben är to die for.

Men i alla fall! Vore bara kul att testa, så jag beställde den med chokladsmak.

Jaja...nu är jag tröttis:)

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0