Burr!







Morning!

Det är kallt ute idag & jag känner mig redan frusen innan jag ens har stuckit ut nosen utanför dörren. Idag är en sådan dag när man bara vill ligga inne & kura under en filt (min filt med värmeslingor t.ex., hihi), dricka något varmt & kolla på en film.

Men icke!
Har vi INTE tid med! Idag blire att åka till SKOLAN & plugga hemtenta. Tänkte faktiskt ta bilen idag, så slipper jag bära den TUNGA ryggsäcken med mat, böcker, dator osv. med den här jäkla nackspärren +att jag slipper frysa ihjäl + att bilen får ut & åka (får för mig att det är bra att bilen får startas & köras lite när det är så kallt). Blir däremot säkerligen en prommis när jag kommer hem från skolan frammåt eftermiddagen, utan tung ryggsäck;) Promenader är terapi - love it:)

Är för övrigt trött...sovit superdåligt inatt! Tog jättelång tid innan jag somnade...saknar min älskling<3

Menmen! Nu ska jag bara dricka upp den sista slurken kaffe, sen svida om från mysig morgonrock till något mer passande;)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får en bra dag :)

Tycker oxå det är himla kallt ute, tråkgit :(

2011-02-23 @ 10:15:24
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0