Längdisar!







God kväll!:)

Det är en trött människa som sitter & skriver nu, mor ligger i soffan tillsammans med Bodo, japp, de hakade med till Gävle;)

Har alltså varit hemma i Malung i helgen. I fredags skickade jag in hemtentan som blev urusel!!! Menmen, sånt är livet. Har haft det riktigt bra & bara andats. Jag & Anders åkte längdskidor både i igår lördag och idag söndag. Så härligt - bra för både kropp & själ! Förutom att jag ramlade som en kägla i en backe med ansiktet i snön, haha! jaja:) Anders hade tyvärr bakhalt idag så jag tyckte synd om honom, men han kämpade tappert ändå upp till Byråsen även fast han bara halkade bakåt. Fina man.

Nej hörre ni! Tror jag ska lägga mig på spikmattan ett tag - jag har sååå ont i axlarna!!!

Hörs!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0