Bakning är terapi










God kväll!:)

Sitter här & har nyss knaprat i mig en kolasnitt som jag bakat!:) Fick ett sådant otroligt bak-begär idag! Jag ville både göra morotskaka & kolasnittar, så då bestämde jag mig för att göra kolasnittar idag & morotskaka imorn! Bakning är terapi för mig & dessutom kan man frysa in dessa läckerheter & så har man något att bjuda på om man får besök;)

Har haft skola idag, seminarium, gick bättre än väntat! Tack vare att vi fick den bättre läraren!!! När jag kom hem vid lunchtid åt jag blodpudding & sen lade jag mig & kollade i lite kokböcker & sen somnade jag visst! tur att Julia plingade på efter en timme & väckte mig;)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn tänkte jag:)

Puss!
Cattism hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, känner mig lite hängig, men jag har knappt sovit den senaste tiden så kan nog vara de!

2011-01-27 @ 20:28:09
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Rebecca S

Åh, va skönt att det gick bra på seminariet för er. Jag är dööööödligt nervös inför morgondagen! Jag hoppas, hoppas, hoppas att vi får rätt lärare! =)



Gott med kakern förresten =)



Kram

2011-01-27 @ 20:52:50
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: hanna

tror bestämt att det står hanna på både en kolasnitt och en bit morotskaka :) jag ska göra småkakor idag och funderar på att göra russinbullar imorgon om jag orkar :) som du säger, så underbar terapi och perfekt att frysa in. Kramar i massor :)

2011-01-28 @ 08:01:03
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0