Nya böcker!:)





God kväll!:)


Har införskaffat mig tre nya böcker, som ni ser ovan;) Jag har lovat mig själv att ta mig tid att läsa en stund varje kväll innan jag somnar, det är ett utmärkt sätt att få tänka på något helt annat & slappna av. Alla dessa böcker kostade ca 90 kronor tillsammans, eftersom jag beställde i pocketformat! Så jag kom ju ganska billigt undan, vilket inte är helt fel när man är fattig student;)

Dagen har för övrigt varit lång
! Eller kanske kort? Började med att klockan ringde halv sju, tvättid 7-9. Sedan blev det att knata iväg till skolan för att skriva på sista uppgiften i kursen "pedagogiska kommunikationsprocesser". Kom hem vid fyra, sedan blev det mellis bestående av fil & två grova mackor med leverpastej & sedan iväg till gymmet!:) Första gången på flera veckor & det känns jättehärligt:)

Kollar just nu på handboll...Sverige - Argentina & det ser mörkt ut för Sverige...:S Om Stefan "Lövet" Lövgren hade hoppat in lovar jag att Sverige hade tagit hem hela skiten;)

Nej! Nu blir det vaniljte, kolla klart på handbollen & sen i säng & läsa Ego girl;)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

ja jag kollar också, hatar nagelbitare :/ men men, hoppas du tycker om böckerna, har ju några här sen om du vill låna (förutsatt att du klarar hemska böcker). Och lycka till med plugget imorrn, vi får väl uppdatera varandra, pöss å kram

2011-01-18 @ 21:42:04
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan rekommendera dem två första böckerna :) Dem är bra! Den tredje vet jag inte om jag läst, du får säga om den är bra sen ;)



Kram

2011-01-18 @ 23:38:13
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0