Tired.





Trött
. Nästan så jag mår lite illa. Menmen.

Skola hela dagen, känns som att förkylningen som är på in gång "håller i sig" så att säga. Men jag har tagit det lugnt idag, så lugnt jag bar ha kunnat.

Förresten! Igår stack jag & Julia till Hanna & lagade mat, spelade wii & kollade handboll! Maten bestod av  kyckling i ugn med ädelost & någon slags potatisgrejs i ugnen. Hm...vad hette det...typ som potatisklyftor, fast det såg ut som tjocka chips....haha...jaja!!!;) Hursomhelst en mycket trevlig kväll med brudarna! Det är så härligt att umgås med dem, man får en massa ny energi:)

Nu ska jag kolla igenom lite inför bajs-seminariet imorn, sen laga lax & resten av kvällen kommer att spenderas i soffan med ett par avsnitt av Skärgårdsdokton, tända ljus, te & riskakor. Det blir bra det!!!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0