Blod är tjockare än vatten







Hej hopp!

Är hemma i Malung den här veckan, vi hade inget schemalagt i skolan nämligen. Skönt att bara få vara hemma & ladda batterierna, även om det är skoluppgifter som måste (borde, haha) göras.

Å som rubriken lyder, ja, blod ÄR tjockare än vatten. Jag känner vart jag har mina rötter, & det är skönt att känna det. Även om jag inte har några planer på att bo här (man vet aldrig vad som händer, vart man hamnar) så är det faktiskt så att man känner vart "rotsystemet" är.

Igår var jag ute på en härlig prommis i solen, som ni ser på bilderna ovan. Å det är så skönt att kunna traska runt som man vill, både dag som kväll.

Nu måste jag kila!

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0