Trevlig gårdag, trevlig dag!



Halloj!:)


Dåligt bloggande nu...har alldeles för mycket att göra, fast jag VILL prioritera bloggen, för försöka lägga lite mer tid på just bloggen! För jag tycker det är skoj att skriva här:)

I alla fall!

På måndag har vi den andra tentan i humanbiologin, rörelseapparaten. Vi förväntas b.la. kunna alla leder, fogar, skelett, muskler, brosk, bindväv mm. på latin! Vi ska veta vart musklerna har sitt fäste & ursprung, dess funktion osv. Otroligt intressant som jag sagt förut, men väldigt mycket!

Den 21 december har jag även omtenta på första tentan, i fysiologi & toxiologi, eftersom jag låg hemma i 40 graders feber när den tentan var!!!:(

Menmen...igår var vi iaf i högskolans idrottshall & gjorde en styrkebana för att verkligen känna efter hur musklerna jobbar! Väldigt givande & roligt:) På kvällen träffades vi fyra tjejer från klassen hemma hos en & lagade tacos & bakade kladdkaka, pratade massa tok & skrattade MASSOR! Herregud...om någon såg oss påväg till bilen hem igår vid tolv på natten skulle de tro att vi var aspackade! Men i själva verket var vi bara trötta efter en trevlig kväll! Det måste göras om:)

Men hursomhelst, torsdagen ser ut som följande!

* Om 10 minuter kommer en klasskompis hit & vi ska plugga inför tentan
* 11.00 Crosstrainer & Core
* 13.00 Lunch
* 14.00-15.00 Plugg
* 15.00 Promenad (om inte regnet öser ner, för jag behöver frisk luft!)
* 16.00-17.30 PLUGGA MER!
* 18.00 Bjuden på middag till mammas kusin, blir asiatiskt - mumma!:)
* Hem i säng någon gång på kvällskvisten!

Ha det bra sötnötter!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer fixa tentan :)

2009-12-10 @ 12:54:48
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Anna

Hej! Längesen man hörde något från dig. Hur går det? :)

2010-01-06 @ 22:21:46
URL: http://aannasofia.blogg.se/
Postat av: Susse

Hej hej! Kolla gärna in min superduper söta blogg med olika tips, mode, tävlingar och lite om min vardag :)



http://kawaiijewelry.blogg.se

2010-01-30 @ 18:35:18
URL: http://kawaiijewelry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0