Det är mycket nu!



Hej!

Lägger upp en fin bild på mina killar. Gillar er...skarpt!

Ja...nu är det mycket. Sjukt mycket i skolan + min extrakurs +testledarutbildningen + massagekursen nästa helg + högskoleprovet nu på lördag. Jag behöver fler timmar på dygnet.

Skola 9-16 all week long. Å sen plugg när man kommer hem sen på det. Alltså...plugg hela den vakna tiden på dygnet!!!!!!!!!!!

Men! Ikväll ska jag hälsa på Ing - Britt, mammas kusin som bor här i Gävle. Ska bli bjuden på mat, supersnällt. Skönt att komma dit faktiskt, & tänka på något annat för ett tag.

Å Hanna! Om du läser det här! Så saknar jag dig!!!! Faktiskt, seriöst, jättemycket! Hoppas vi kan ses & babbla eller bara göra något nästa vecka eller något! Kram på dig min fina vän!<3

Nej, nu är det bråttom...IGEN! Hahha....

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sara

Önskar dig lycka till med allt!

Och stressa nu inte ihjäl dig ;)

Kram

2010-10-19 @ 10:33:51
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: hanna

åh älskade vän vad det värmde fint, jag saknar dig nå fruktansvärt också ska du veta! Det bästa med massagekursen fast jag har lite ångest över den är att jag får träffa dig hela fyra dar :)

Och det var tur att du inte skulle komma hit nu på studs för jag åkte vilse på väg hem haha..men nu är jag på rätt plats, så välkommen bästa! kram

2010-10-19 @ 17:38:26
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0