En stor, tung sten har fallit från mina axlar...







Hej!


Kineserna ovanför här babblar så in i bombens mycket! Låter som det är tio pers där minst! Det var verkligen lugnt här i huset...tills kineserna flyttade in & stojade & sjöng konstiga kinessånger...menmen, man kan inte få allt;)

Nu har jag i alla fall tagit ett beslut - jag har hoppat av min extrakurs. Jag kan ju meddela att det känns liiite lättare nu i alla fall, en sak mindre att tänka på.

Slänger upp lite bilder på middagen! Blidde vit fiberpasta med köttfärsås:)

Tycker det är så skoj att göra köttfärsås, för man kan verkligen variera & ha i lite vad man har hemma:)

Idag bestod min köttfärsås av:

* Nötfärs  (hah...otippat va!?)
* Krossade tomater
* Cremé fraiche
* Svarta bönor
* Riven morot
* Champinjoner
* Lök
* Kryddor


Mums:)

Nu ska jag lägga mig så jag (förhoppningsvis) är pigg & glá tills imorrn!:)

Nattinatti

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad var det för extrakurs du läste?

2010-10-27 @ 09:33:32
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0