GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

GAAAAAHHHHH!

Sitter & äter billig lax. Anande att den inte skulle smaka gott när den var så billig. Fy & usch.

Det är som sagt väldigt mycket nu! Å sen är jag så arg på den här h*vetes kursen vi läser just nu, fysisk aktivitet. Det är för många uppgifter & för stora!!!!!!!!! Hur har läraren iu fråga tänkt?"?!?!?!?! Inte allls.....vi kommer inte lära oss ett skit under den här kursen...man är bara stressad att hinna klart med alla uppgifter. Inte ett dyft mer kunskap kommer vi besitta efter den här kursens slut. Bra, super, hurra. Var bara tvungen att få ur mig det här.

Så efter skolan kände jag mig så irriterad & arg så jag stack ner på stan & kollade lite i affärer. Fick med mig grejer hem som förhoppningsvis kan göra att allt plugg blir lite roligare.


Fina färglada pennor. Två i klassen som har en sådan här, så det var där jag fick idén att köpa dessa:)


En massa fina färger! Wiiiiieee:)


Bra att ha när man läser kurslitteratur, sätta lappar där något extra viktigt står!


Tyckte den här var så söt....haha. Ville ha lite helvita papper - så då köpte jag detta ritblock!


Två mappar i fina färger:)


Unnade mig en tidning - fick bli SOLO:)


Kände att det här var precis vad jag behövde. Hälsa för själen.


Å sen lilla jag...!

Nej, nu har jag kämpat med att äta upp den äckliga, salta, konstiga laxen i 30 minuter. Tar fasen & äter ett par mackor & lämnar resterande del av firren. Japp!

Puss!
Cattis, hälspedagogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0