Saknar!



Jag saknar min man jättemycket. Han är allt, han är livet.

Dagen har gått snabbt! Vart tog tiden vägen?!?!?!;) Plugg med brudarna på Waynes från 9-12, sedan blidde det lunch på ett annat ställe på stan med fina flickorna Julia, Hanna & Sandra! Ceasarsallad - yumyum:) Eftermiddagen var lugn, gjorde inte speciellt mycket vettigt, sedan blidde det träning i form av ZUMBA!:)

Nu blire soffan & skärgårdis! Ja, jag vet, jag har fatsnat för den serien! Jag har sett alla avsnitt, nu börjar jag om på nytt;)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer
Postat av: hanna

haha du är rolig du vännen, börjar om igen :) ska du inte träffa mannen din i helgen iaf? kramar i massor!

2011-02-17 @ 09:34:24
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är jobbigt när man bor ifrån sin pojkvän. Känns så tomt och ensamt på något sett. Och saknaden är fruktansvärt jobbig!

Hur ofta ses ni egentligen och hur långt ifrån varandra bor ni?

Kram

2011-02-18 @ 12:05:01
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0