Min dag



God kväll!:)

Sitter här i mitt bo, ska strax göra lite te & skära upp lite färsk ananas, tända ljus & kolla på ett avsnitt av skärgårdsdoktron, det är vadragdslyx, vardagslycka:)

Igår, på min 21:a födelsedag hade jag det hursomhelst jättebra:) Var hemma i malung under helgen & stannade tills igår. Fick kaffe & tårta på säng av Anders & paket:)

Lite födelsedagspresenter:

* Mobil från mamma & morbror
* En berlock av Anders, ett guldhjärta med diamanter:)
* En stavmixer
* Money
* Presentkort & ett ljus av Anders fina morföräldrar<3
* Dessertskålar från svärmor & svärfar

Tack ALLA! Jag blir så glad:)

Jo, appropå mobilen, som inte är i min ägo än. Telia har skickat mobilen till Malung istället för till Gävle, som jag bad dem om och som det även stod att de skulle göra. Så när jag var påväg tillbaka till Gävle igår fick jag ett sms att jag ahde ett paket från telia att hämta, på ica i MALUNG! Då blev jag lagom irriterad! Men efter några telefonsamtal är mobilen på väg till mig & de på telia sa att de hade gjort fel.

Dagen har annars spenderats i skolan med grupparbete. När jga kom hem blidde det städning, löptur & sedan pasta med skinksås. Yum:)

Jaja...vi hörs imöra!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0