Det tysta rummet...

Dagens rubrik lät som en titel på en riktigt tung däckare, haha. Men så är det! Sitter i bibblan i det tysta rummet & försöker plugga på sista uppgiften i den här kursen. Även fast det är väldigt intressant har jag liksom inget motivation, menmen. Det enda roliga hittills var när Hanna kom hit en sväng på förmiddagen & babblade lite om allt möjligt:D Dessutom fick jag fint lunchsällskap av Ewa & Josse! Mycket trevligt:)

Mammi är med mig i Gävle den här veckan så om ett tag ska jag ta mitt pick & pack & knalla hemöver, för att sedan sticka ut till valbo med moder. Vi ska bland annat kika efter en ny (sugande tack) dammsugare åt mamma, äta köttbullisar på IKEA & sedan kolla i lite andra affärer...får se om jag kommer hem med något onödigt;)

Nej, plikten kallar tänkte jag säga...åter till plugget!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

ja jag håller med, det var det roligaste så långt på min dag också :) var trevligt att träffa julia också men nu har ju luften gått ur mig igen..haha

2011-11-01 @ 15:48:43
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0