En massa grejer, roliga & tråkiga!



Hallå!

Neeej hörreni...när jag var hemma i helgen var mamma förkyld...gissa vem förkylningen har hoppat på nu?!?! Jo! Lilla mig! Har ont i halsen, men är varken snuvig eller har feber än så länge! Satsar på vila & mat & hoppas det blir bättre, för imorgon börjar mina fältstudier & börjar med två dagar på  en företagshälsovård i Borlänge!:) Ska bli jättespännande!:) Skriver ett inlägg om fältstudierna lite senare för mer info;)

Idag har jag för övrigt varit i skolan, haft föreläsning på förmiddagen; organisationsteori. Krångligt. Vi ska nämligen göra en organisationsanalys  som en av (hundra...) uppgifter i den här kursen, folkhälsoarbete B!

Nu ska jag äta räksallad, läsa ett kapitel  i en bok som heter Hälsoarbete, om hur man får människor att fatta hälsobeslut! Sedan blire att packa ihop & åka till Borlänge för ett besök hos Bella & kolla in hennes lya, innan det blir att åka till mannen.

För övrigt ska jag förresten tillbaka en snabbis på fredag för att gå på idol, som är i Gävle i läkerol arena!:)

Jo en sak till! Igår i skolan var Elin jättegullig & hade med sig fika, varsin bulle, till mig, Camilla & Hanna! Det var fint gjort:)


(Lyxfika en Tisdag, bara sådär:))

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Anders

Fina du! <3 Det blir bättre i förkylningen ska du se! Jag ska ta hand om dig när du är hos mig! :)

2011-11-09 @ 15:40:57
Postat av: hanna

Jag saknar dig redan lite :) Hoppas de här dagarna varit toppen på praktiken och att ni inte stressar ihjäl er för att hinna till Idol ikväll, och att ni får det skitkul där och tar en rejäl sovmorgon imorgon! :) såg att anders tagit examen också, du får hälsa och gratta från mig :) kramar i massor

2011-11-11 @ 07:10:28
URL: http://halvdement.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0