Big no no!



Morning!:)

Har precis ätit en stadig frukost i form av havregrynsgröt m. lingonsylt & mjölk + en messmörsmacka (kärlek) & en ostmacka & givetvis KAFFE! Mömmmmma!:) Redo för ännu en skoldag! Först föreläsning om kostvaneundersökningar & sedan ska jag sätta mig i bibblan & läsa coaching!

Igår var jag för övrigt på ett jättebra pass, spinning/styrka, dvs en kombo av båda! Började med tuff spinning i 40 minuter & sedan gick vi över till muskelpass 40 minuter! Drygt & skoj!:)

Från & med idag, 1 sepember, kommer inget snask, godsaker osv passera min mun!! Tänkte faktiskt köra en liten "sockersanering" en månad & det ska bli sååå skönt! Komma in i rutiner & bra vanor igen efter sommarens glasätande & fikande!;) Så en månad kör vi & jag kommer vara STENHÅRD på just den här punkten!!! Annars ska jag bara äta & träna som vanligt, köra lite mer kondition än styrka (löpning, spinning), för i sommar har konditionen fått lida & istället har det blivit mycket styrka. Menmen!:)

Tiden rinner iväg ser jag! Måste fixa mig iordning för skolan!!

Ha en fin dag!:)

Puss!
Cattis, häldspedagogen

Kommentarer
Postat av: Camilla

Läser din blogg varje morgon :) Hihi. Blir så glad och peppad av den!! Puss på dig fina Cattis.

2011-09-02 @ 08:34:00
URL: http://kallimac.blogg.se/
Postat av: hanna

jag äter snasket och onyttigheterna åt dig ;)vi får helt enkelt dra ihop en "nyttig" kväll då för jag saknar dig attans fast vi ses nästan varje dag, men det har inte hunnit bli den där landningen ju..! kramar i massor och ha en toppenhelg, hälsa morski och brorsan! <3

2011-09-02 @ 11:09:04
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0