Snabbvisit till Borlänge!


Varma smörgåsar


Ett hjärta fullt av mums<3

Hallihallå!

Redan fredag! Veckan har både gått fort & segt på samma gång...har dock haft tokont i protesen (huvudet, mahaha) hela veckan & inga värktabletter har hjälpt, inte ens TREO!!!!! Därför har det inte blivit någon träning alls (förutom promenad) den här veckan, vilket märks tydligt på mitt humör & psyke! Jag blir alldeles deppig när jag inte får träna!!! Men! Jag vet också att jag måste lyssna på kroppen:) Om jag känner mig okej imorgon tänkte jag ta en lugn jogg, men det återstår att se:)

Egentligen var det meningen att jag & Anders inte skulle träffas på två veckor!!!!!!!
Detta eftersom han är iväg & jagar med en kompis uppe i hälsingland (tror jag det var;)) den här helgen, vilket är jättekul för honom:) Även om jag tycker synd om de små söta djuren;) I alla fall så åkte jag ändå till Borlänge igår efter skolan & fick dessutom finsällskap i bilen av en viss Hanna & en viss Fjomp, vilket var jättetrevligt:) Å idag åkte jag tillbaka till Gävle igen. I helgen ska jag fixa & greja. Tänkte måla, om lite möbler, rensa & röja i garderoben & dessutom kolla igenom lite papper.

Nu ikväll har jag ätit varma smörgåsar (gretas gårdsbröd + skinka +banan + ananas + cashewnötter + tomat + ost<3), grönsaker & tsatziki. Mums! Sedan har jag även smaskat på lite torkad frukt & nötter:)

Nej, nu ska jag kolla ett par avsnitt av Skilda Världar, sedan blir det nog att krypa ner & läsa Camilla Läckergs Fyrvaktaren innan jag släcker lampan för ikväll:)

Ha en fin afton:)

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0