Vi längtar efter dig!









Hej hopp!

Förra veckan var jag & mamma och hälsade på Bamse hos sin fodervärd. Å herrejösses vilken fin kille! Å hur go och mysig som helst, och längtar redan efter att få träffa honom igen & efter att få lära känna honom. Jag och mamma har redan inflörskaffat lite saker åt honom, bland annat en jättesöt nalle (som han troligen kommer bita sönder, men ändå, haha), leksaker, ett fin underlägg att ha till skålarna & en superskönt filt/pläd. Ojojoj..han kommer nog bli bortskämd den här killen, hihi:) Jag är så glad för vår nya familjemedlem som kommer i mars:)

Nu har jag två fina bröder, bröderna på B. Bodo & Bamse, en i hundhimlen, en på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0