Heeej:D

AXA Grynblandning

                            +



                             +



Hej fina ni!!!:) Hoppas er dag varit bra & att kvällen bjuder på massa roligehter, eller kasnke bara mys:)

Lite kneptigt med bilder på min frukost kanske...men tänkte bara tipsa om Axas grynblandning som jag gör gröt på varje morgon!!!:D Godare än vanlig havregrynsgröt tycker jag, & får för mig att det även är mer mättande! Så grynblandning + skivad banan + valnötter = Världens bästa frukost, hihi:)



Idag blidde det en lite incident vid middagen...hade planerat omelett, men när jag kom hem (efter att ha träffat några kompisar) hade vi besök, & mamma höll på att plocka fram te & mackor med olika pålägg. Det dumma med att "planera" är att jag blir så fast vid det, & gillar inte när det blir stora ändringar. Menmen...blidde mackmiddag idag! Å det var rätt gott &mysigt ska jag erkänna, hihi:)

Brukar ni planera maten för t.ex en vecka, så man slipper hålla på att fundera vad man ska äta hela tiden osv? Det är ju iofs bra..för då slipper man åka & handla varje eller varannan dag...för det blir nog dyrare;)

Jaja...nu ska jag kikia lite på tv:) Ha en fortsatt bra kväll!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

låter gott. Gröt är bannemig underskattat alltså :) fast den godaste är havregrynsgröt med fikon, russin, kanel och solrosfrön. MUMS! hoppas du haft en bra dag :) kramsi

2009-01-10 @ 22:02:37
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: sanna

Jag planerar min mat en gång i veckan och sedan följer jag det. Enklare så + att det är mer ekonomiskt!

2009-01-11 @ 00:33:41
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: carolina

skönt att det gick bra, jag har också jättesvårt att ställa om sådär!

2009-01-11 @ 01:09:14
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0