Fråga mig!





Hajpi, hejpi!:)

Jag är dödstrött - läkaren imorrn! Kan de inte ge mig en massa bra piller så jag blir pigg & förkylningsfri?!

Jaja...nu ska jag iaf laga lunch! Det blir dinkelpasta & köttfärsås med kidneybönor! Mumsigt värre!:)

Sen blire skola & en extra kurs som jag anmält mig på i studieteknik på högskola! Kan nog vara bra:) Efter det blir det att packa väskan & åka till Malung! Men först förbi Borlänge om inte sötnosen är på träning & pussa på honom! Jag saknar honom så! Känns som vi inte har sett varandra på MINST två veckor! Å ändå var det i söndags vi sågs senast...

Två bilder förresten
på mina söta hjärtformade skål där jag har lite fröer & min  gulliga servetthållare! Wiii, det är kul att inreda:D

JUST JA!
Kommer bli dåligt med bloggande nu fram till söndag! Så om det är något ni undrar över, utbildningen, kost, ätstörningar om mig eller vad som helst! FRÅGA!!! Jag svarar på söndag kväll:)

Nu har jag brådis!

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns det några nyttigheter i kråkbär? :P

2009-09-10 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0