Klantskallen saknar sin man!



God Morgon!

Jahapp..som rubriken avslöjar så sakar jag min man, kille, boyfriend - kallat va ni vill! Få se nu..vi har varit ifrån varandra i..öhhm...18 timmar! Det känns som två veckor minst! Fasen...jag får inte ta det som en vana att få vakna bredvid honom varje morgon, att kunna pussa honom på kinden & säga "god morgon älskling", att kunna ta sig en kram eller puss när man vill, att kunna se in i de där blå ögonen & känna hur man blir alldeles knäsvag, att kunna skratta med honom, att kunna hålla honom i handen & allt det. De närmaste två-tre åren får jag stå ut. Men det är det värt! Sedan ska jag (har jag bestämt, haha) bo i ett litet rött hus med vita knutar med honom. Å då SKA jag minsann vakna bredvid honom VARENDA morgon! Mamma mia....tänkt så underbart:)Nåja - nog om det!:)

Jag känner mig en aning virrig
. För det första sov jag till åtta idag, skulle ha gått upp sju, men somnade om i min knakiga säng. Hurra. Sedan skulle jag ta fram kasslern, eftersom det var tänkt att bli kasslergrtya till lunch...visade sig dock att jag GLÖMDE köpa kassler när jag var & handlade på willys igår. Aha, tänkte jag...men då tar jag något med makrill istället, för det köpte jag ju igår! Eller...? Nej..det gjorde jag visst inte...haha. Då tar jag tonfisk istället..för det har jag av någon outrgrundlig anledning hela 6 burkar av!;)

Nu blire plugg! Sedan grupparbete om jag kan få tag på mina classmates....hurray!

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0