Blodpudding is the shit!






God kväll!:)

Mår bättre i halsen denna vecka! TUR!:)

Idag har jag varit i skolan och haft grupparbete, handlat, pluggat inför redovisning imorrn och tagit en löptur på 45 minuter! Härligt!:)

Dagens middag för tusan, höhö!:) Blodpudding! Ja, yes! Jag vill slå ett slag för blodpuddingen! Denna goda, järnrika måltid som alltför ofta glöms bort! Idag stekta jag ner lite äppelbitar också, Dessutom blidde det lite knaperstekt bacon, rivna morötter och lingonsylt. Till efterrätt blev det en apelsin för att underlätta järnupptaget! Yumyum:)

Nu är jag som sagt trött! Imorrn blir det skola och redovisning i kursen pedagogiksk grundsyn i teori och praktik! Japp!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Hära

Hej finaste Cattis!

Tack för kommentaren på min blogg :)

Är in ganska ofta och läser din också :)



Ang. boende i Uppsala så ä det jättesvårt, man måste ha stått i kö väldigt länge för att ha en chans. Heimstaden har inget kösystem dock, så kolla med dem om du kommer in.

Jag köpte en lägenhet för att det var så jävla svårt att få tag i en, men alla har ju inte möjlighet till det..

Skiter det sig totalt med boende för dig så får du sova en natt eller två på min soffa! :)

KRAM!

2010-05-27 @ 17:20:09
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0