Orkar jag?!



Hej hopp!

Sitter här, mumsar färsk ananas & funderar på om jag kommer orka sitta uppe & kolla på Anna Bergendahl nu i semifinalen. Orkar jag?! Vet inte...är inte sådär galet intresserad egentligen...men det är ju liksom tradition! Vi får se!:)

Älskling är sjuk, ligger i Borlänge & har feber. Puss på honom. Mamma ligger & sover i soffan (hon är i Gävle och hälsar på denna vecka!) och Bodo sover också. Himmel, han är så söt:)

Annars då?! Jo, jag har varit i skolan haft redovisning...måste byta glasögon! Såg inte ens citatet vi hade skivit på vår power point...pinsamt där Cattis!!!!!!!

Efter det kom Julia,min fina Juliakompissnällis hit och fikade med mig & mams & spelade kort. Jag & Julia hade fått en jättegod kaka av vår snälla klasskompis Hanna (Hanna om du läser det här - den var jättegod! Jag ska gottgöra det sen!:)). Sedan försökte jag plugga, gick sådär.

Nu är jag trött....så Anna Bergendahl eller inte? Det är frågan det!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

åh sötis! Du skulle väl fått en med till din mamma också om jag tänkt lite längre, roligt att ni gillade dem iaf! Kramar i massor

2010-05-27 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0