SKANDAL!!!



Hej! Lägger upp en mycket smickrande bild på mig & denna man. Not. Haha..rolig är den...jag ser liksom..såld ut...HAHAHA!;)

I alla fall! Jag sov till...nej...jag törs inte säga. Har inte sovit så länge på...jättelänge! Klockan var 12.15 när jag vaknade. Jag trodde att jag hade kollat fel...men nejdå...12.15. Hehe...aja...lång sovmorgon i alla fall...kanske var välbehövligt, vem vet?!?!?!:D

Är hemma i dalarna i alla fall. Solen skiner...& det susar i säven! Nej..men det blåser som bara den!!! Men jag myser, jag trvis, jag är på hemmaplan. Så det så.

Känner att jag måste göra upp ett "pluggschema" om allt det här ska gå ihop med både fysisk aktivitetskursen, tesledarutbildningen, massageutbildningen & min extra kurs folkhälsoproblem kring mat & ätande. Puh....jag hinner ju inte ha tråkigt iaf;)

Nej...nu ska jag sluta babbla...ska ta fingrarna ur & göra ett pluggschema pronto! Sedan ska jag ut i blåsvädret med herr hund. Ja, det ska jag!:) Å SEN pussa på min älgjägare:) Smack Smack!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror verkligen det var välbehövligt! Så mkt du pluggar och har hela tiden saker för dig. Så det var nog bara bra ;)

Skönt och vara hemma lite va? :)

Hoppas du får trevligt!

Kram

2010-10-14 @ 22:22:44
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0