Kalasbilder!























God förmiddag!:)

Var ett tag sen jag skrev här nu, är så mycket med allt, jag flyger å far mellan Gävle - Borlänge - Malung så jag hinner knappt sätta mig ner å andas, hehe. Menmen!

Förrförra helgen hade vi försenat kalas för mig, med några släktingar & bekanta, mest äldre folk!:) Men jag gillar det, det är mysigt, liksom tradition:) Ett sätt att få alla att samlas, det är DET jag gillar:) Så här kommer det lite kalasbilder, både på lite av det som det bjöds på (gjort av mig & Anders), presenter & ett stycke Bodo:) Håll till godo!!;)

Nu är jag mitt uppe i tvättning, plugg & sådär. Innan lunch tänkte jag sticka iväg å gymma, har inte blivit ett riktigt helhjärtat gympass på nästan 2 veckor nu, pga. att jag å mor hade något konstigt åt magen förra veckan, typ magsjuka fast vi kräktes inte, kanske matförgiftning?! Aja, nu är det bättre iaf:) Mot kvällningen blire även en liten lätt joggingtur med Hanna:)

Vi hörs senare, då ska jag ge er en bättre update om livet i helhet, haha;)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack min vän vad fin du är, hade jag varit själv hade jag säkert inte tagit mig runt så tur att lagidrottaren fortfarande bor någonstans i mig :) Och jag ser alla fina bilder, grytlappen var jättefin nu men sitter här och fnissar när jag tänker på den stickade näsduken ;) Ha en toppenhelg finaste! Kram

2011-04-29 @ 10:41:25
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Maja

vilka mumsiga cupcakes:)

2011-04-29 @ 11:22:26
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: lovisa

så gott!

2011-04-29 @ 11:27:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0