Klickat hem lite böcker!







Hej hoppp! Å god morgon:)

Idag ska jag köra sista rycket fram till klockan tre med den enskilda uppgiften...känns sådär, jag har liksom, tappat suget, men det får väl gå...

Har i alla fall klickat hem lite böcker! Har beställt (tråkigt) kurslitteratur till nästa kurs som handlar om forskningsprocesser och metoder, inför kommande B-uppsats som ska skrivas innan terminen är slut. Så, hursomhelst så beställde jag även tre böcker till! En lättsam bok av Martina Haag, älskar hennes böcker, jag ligger jämt och fnissar när jag läser dem;) Sedan även två "tyngre" böcker. Beställer från Lycknis där jag även alltid beställer min kurslitteratur, det billigaste stället, så Fånge i hundpalatser kostade 34 kr, Varje dag har vi en liten tävling gick på 101 kr och den sista, Jag vill inte dö jag vill vara inte leva kostade 34 kr. Helt okej pris:)

Nej, nu är det eld i baken som gäller!!!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0